Historia powstania herbaty w butelce
Skąd biorą się pomysły na założenie własnego biznesu? Z pasji, z obserwacji trendów, z chęci zarobku? Przyczyny są różne, ale nie każde są tak oczywiste. Są też marki, których rodowód wywodzi się z prawdziwej potrzeby przywrócenia naturalności codziennym produktom.
Początek zmian
Co musi się wydarzyć, by zmienić nasze nawyki na zdrowsze? Co będzie wystarczającą motywacją, by te zmiany wprowadzić na stałe? W przypadku założycieli SOTI Natural była to choroba nowotworowa jednego z rodziców. Za jej przyczynę lekarze podali picie słodkich napojów w tym soków i napojów gazowanych, a także wszechobecny nadmiar cukru w diecie.
Zaczęłam się wtedy interesować antyoksydantami, które mogą usuwać wolne rodniki z organizmu, a tym samym zapobiegać rozwojowi komórek nowotworowych – mówi Monika Kowal, założycielka SOTI Natural. Okazało się, że w owocach i warzywach znajdują się przeciwutleniacze, ale ich liczba zależna jest od procesu uprawy i przechowywania, nad którymi nie mamy kontroli, przez co ich ilość diametralnie spada i jest mniej efektywna w walce ze schorzeniami – dodaje. Zaczęła się więc podróż w poszukiwaniu lepszego źródła antyoksydantów na co dzień, by pozbywać się toksyn z organizmu, których w około coraz więcej.
Niezawodny instynkt
Zgłębiając temat, właściciele SOTI Natural - Monika Kowal i jej partner Adam Paluszyński - udali się do Japonii, gdzie odkryli zieloną herbatę Gyokuro pełną przeciwutleniaczy i właściwości prozdrowotnych. Co więcej, obserwowanie Japończyków, którzy nawet w podeszłym wieku są bardzo aktywni i tryskają zdrowiem sprawiło, że wpadli na trop i skupili swoje poszukiwania właśnie na zielonej herbacie. Oboje zdecydowali się podjąć wyzwanie i stworzyć zdrową konkurencję dla słodkich napojów, by ustrzec konsumentów przez losem jaki spotkał bliską im osobę. Do tamtej pory jedyną dostępna na półkach, zdrową opcją była woda mineralna, a oni wierzyli, że mogą dać Polakom smaczniejszą alternatywę i przywrócić naturalność herbacie w butelce.
Po przeprowadzeniu badań z Politechniką Warszawską , ich teoria się potwierdziła. Herbata bardzo precyzyjnie zaparzona i zamknięta aseptycznie w butelce będzie zawierała przeciwutleniacze, a dodatkowo zachowa smak prawdziwej, naturalnej herbaty. Tak powstały herbaty parzone na zimno SOTI Natural w wygodnych butelkach i kartonowych puszkach.
Małymi krokami do celu
Jednak Polski rynek nie należy do najprostszych. Wiele osób mówiło mi, że zwariowałam, że produkty bez cukrów, słodzików nie będą się sprzedawały – mówi Monika Kowal, założycielka SOTI Natural. Ja jednak byłam zdeterminowana do tego, aby dać konsumentom wybór, alternatywę dla słodkich, niezdrowych napoi, który doprowadzają do chorób naszych najbliższych i nas samych – dodaje.
Na szczęście coraz popularniejsze trendy uświadamiające Polaków jak zdrowo żyć, idealnie przygotowały grunt pod to, co oferuje SOTI Natural. Polska to kraj gdzie pije się dużo herbaty, coraz więcej herbat zielonych, ziołowych czy czerwonych i coraz ważniejsza dla Polaków jest wygoda.
W czasach, w których otoczeni jesteśmy przetworzoną żywnością, a czas wolny jest rzadkością, na półkach supermarketów pojawia się coraz więcej miejsca na zdrowe rozwiązania, które wygodnie gaszą pragnienie i dają nam właściwości z natury. W ten sposób stworzona została firma SOTI Natura;, która tworzy napary z najwyższej jakości składników m.in. japońskich liści Gyokuro, perłowego jaśminu czy tajskiej trawy cytrusowej.
Wszystkie napoje SOTI Natural zamykane są aseptycznie, bez żadnych konserwantów, dzięki czemu są w 100% naturalne. SOTI Natural to obecnie jedyna herbata NFC – prawdziwie parzona, nie z koncentratu. W jej skład wchodzą jedynie dwa składniki: parzone, ekologiczne liście i woda mineralna. Brak dodatku cukru, słodzików sprawia, że możemy cieszyć się ze wszystkich korzyści spożywania herbaty na co dzień. Dodatkowo herbaty SOTI Natural nie zawierają kofeiny, a naturalną l-teaninę, co sprawia, że wzrost energii po wypiciu SOTI Natural jest równomierny, bez gwałtownych skoków i spadków.
Możemy wybierać z wielu doskonałych wariantów – zielona Gyokuro – herbata na oczyszczenie, Jasmin – herbata relaksująca, Lemongrass Mint – herbata dodająca energii i maksymalnie orzeźwiająca, Rooibos Ginger – herbata na trawienie, Popcorn – herbata łagodząca wszelkie dolegliwości a także idealna by przekonać do niej dzieci.
Coś, co wydawało się niemożliwe stało się rzeczywistością. Firma osiąga kolejne sukcesy, a ich produkty możemy znaleźć w największych supermarketach i dyskontach, drogeriach a także stacjach benzynowych i kinach. A wszystko to z wiary w zdrowy wybór.
Nadesłał:
sensigray
|