KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ NOWA KAMPANIA MARKETINGOWA NEBOA
NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty, pomagają jednocześnie ratować morskie żółwie.
Oś kampanii stanowi konkurs dla klientów sieci Rossmann, któremu towarzyszyć będzie akcja rabatowa oraz działania reklamowe.
Akcja ”Kup Neboa, ratuj żółwie i wygrywaj” zachęca konsumentów do wspólnej troski o morskie stworzenia, w tym szczególnie żółwie, których byt jest zagrożony przez zanieczyszczenie mórz i oceanów plastikiem. W 2023 roku marka zaadoptowała żółwicę Rocky, która dzięki specjalistycznej pomocy powróciła do swojego naturalnego środowiska. Środki finansowe z tegorocznej akcji trafią także do podopiecznych ośrodka naukowego Loggerhead Marinelife Center na Florydzie, gdzie zostaną przeznaczone na leczenie i rekonwalescencję żółwi morskich z gatunku Karetta, a także na ochronę ich gniazd lęgowych oraz kolejne adopcje.
Wakacyjny konkurs Neboa startuje 9 lipca i potrwa do 8 sierpnia. Na uczestników zabawy czeka ponad 150 nagród , w tym: bon „wakacje pod palmami” o wartości 20 000 zł, 50 bluz Respect the Nature oraz 100 ekotoreb wypełnionych kosmetykami Neboa. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy dokonać zakupu kosmetyków Neboa w sieci Rossmann, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.neboa.pl
Konkursowi towarzyszyć będzie akcja rabatowa dla kupujących – w dniach od 23 lipca do 8 sierpnia produkty Neboa będą objęte promocją MEGA. W ramach kampanii zaplanowano także działania digitalowe wraz z dodatkową ekspozycją produktów w sklepach Rossmann. Na potrzeby reklamowe powstał także film 3D, który w wyjątkowy sposób komunikuje akcję.
Nadesłał:
premiopr
|