Maxi3Lato, czyli Grupa Adamed z agencją So What


2017-07-28
Grupa Adamed - polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna powierzyła agencji So What realizację kampanii konkursowej Maxi3Lato. Akcja promocyjna jest kolejnym projektem opracowanym i w całości realizowanym przez So What dla Grupy Adamed na przestrzeni ostatnich trzech lat.

Konkurs marki Maxi 3 Vena obowiązuje od 3 lipca do 15 października 2017r. Celem promocji jest zwrócenie uwagi na profilaktykę szczególnie uciążliwych latem dolegliwości kończyn dolnych oraz działania sprzyjające zachowaniu prawidłowej pracy układu żylnego.


Wielokrotnie nagradzana za innowacyjność Grupa Adamed stale inwestuje w działalność badawczo-rozwojową i poszerza portfolio produktów o leki nowej generacji na kluczowe choroby cywilizacyjne. Pracując nad opracowaniem skutecznych terapii w walce o najwyższą stawkę, jaką jest zdrowie i życie, firma dba jednocześnie o zwiększanie poziomu świadomości pacjentów w zakresie profilaktyki prozdrowotnej.


Działania te realizuje między innymi we współpracy z agencją So What specjalizującą się w opracowywaniu i realizacji złożonych kampanii i konkursów konsumenckich dla sektora farmaceutycznego. Wiedza w zakresie kreacji w połączniu z wieloletnim doświadczeniem stanowi gwarancję efektywności działań prowadzonych w sposób transparentny, z uwzględnieniem wymogów sektora oraz misji i wizji klienta.    


Zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, z jaką wiąże się prowadzenie kampanii informacyjnych i promocyjnych dla sektora farmaceutycznego. Troska o najwyższe standardy prawne naszych rozwiązań i jednocześnie wysoka efektywność marketingowa kampanii są dla nas priorytetem. Zaufanie, jakim kontrahenci darzą nas od lat jest tego potwierdzeniem, dlatego stale doskonalimy nasze „know how”, aby nadal efektywnie wspierać naszych partnerów w realizacji ich misji.  powiedział Marek Zawisza,  Senior Creative Advisor, So What.

 


Informacje dodatkowe:
 Szczegóły dotyczące akcji promocyjnej Maxi3Lato: www.Maxi3Lato.pl


O firmie So What Sp. z o.o
.:

Agencja reklamowa So What zajmuje się opracowywaniem i realizacją kompleksowych kampanii ATL, BTL, marketingiem lojalnościowym B2B oraz B2C, a także konkursami konsumenckimi. Specjalizuje się w wymagających pod względem prawnym branżach, jak finanse, farmaceutyki i wyroby alkoholowe. Współpraca z kancelarią prawniczą DZP pozwala Agencji oferować rozwiązania uwzględniające wymogi restrykcyjnych przepisów. So What korzysta z zaawansowanych metod wdrażania innowacji - m.in. ASIT - Advanced Systematic Inventive Thinking, którą stosują takie koncerny, jak Intel, Motorola oraz Ford. Przy opracowywaniu i implementacji strategii oraz kreacji, Agencja używa narzędzi Creative Ad Templates, gwarantujących wysoką efektywność kampanii. Z usług agencji korzystali m. in.: Adamed Consumer Healthcare, oponeo.pl, Orkla Care, Royal Unibrew, Wojnarowscy, Sygma Bank, Lekam, Bakoma, Helukabel, Perfumerie Douglas, Gigaset, BIC.

www.sowhat.pl


O Grupie Adamed:

Grupa Adamed – to polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która powstała od podstaw, na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Jest producentem ponad 250 produktów nowej generacji, oferowanych zarówno polskim jak i zagranicznym pacjentom z ponad 60 krajów świata. Posiada swoje przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie, Czechach, na Słowacji i Ukrainie. Obecnie zatrudnia ponad 1700 osób. Od ponad 16 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową. Tworzy konsorcja naukowo-przemysłowe z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest kilkudziesięcioma patentami.

www.adamed.com.pl


 

Ostatnio dodane artykuły:

Tesori d’Oriente rozszerza portfolio o nową kategorię produktów Tesori d’Oriente rozszerza portfolio o nową kategorię produktów
Tesori d’Oriente wprowadza balsamy do ciała w trzech liniach: Ayurveda, Hammam i White Musk. Kosmetyki mają 400 ml i wygodne opakowanie z pompką.

Poznaj japońską sztukę równowagi życia, zaklętą w aromatycznym rytuale spokoju - IKIGAI Poznaj japońską sztukę równowagi życia, zaklętą w aromatycznym rytuale spokoju - IKIGAI
Zanurz się w aromatycznym świecie japońskiej filozofii i pozwól, by codzienna pielęgnacja ciała stała się rytuałem odnajdywania wewnętrznego spokoju.

Jak dbać o skórę latem? Kompleksowy przewodnik pielęgnacji skóry w upalne dni
Lato to czas, kiedy nasza skóra jest szczególnie narażona na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Intensywne słońce, wysoka temperatura, chlorowana woda w basenach czy klimatyzacja mogą znacząco wpłynąć na kondycję naszej cery.

Twarda Woda w Domu? Niewidzialny Wróg w Twoim Kranie Twarda Woda w Domu? Niewidzialny Wróg w Twoim Kranie
Biały, uporczywy osad w czajniku, matowe, trudne do ułożenia włosy i wiecznie ściągnięta, przesuszona skóra dłoni. Winowajca? - Twarda woda. To powszechny problem w wielu regionach Polski.

Nowy uśmiech w trzy dni? Tak wygląda współczesna stomatologia estetyczna Nowy uśmiech w trzy dni? Tak wygląda współczesna stomatologia estetyczna
W dzisiejszym świecie piękny uśmiech to nie tylko kwestia estetyki, ale często klucz do pewności siebie.

Tesori d'Oriente –  Aromatyczne chwile przyjemności i dobry nastrój z linią produktów White Musk Tesori d'Oriente – Aromatyczne chwile przyjemności i dobry nastrój z linią produktów White Musk
Udaj się w aromatyczną podróż do świata pełnego harmonii i zmysłowego relaksu dzięki linii White Musk od Tesori d'Oriente.

Nowy uśmiech, nowe życie – jak metamorfoza uśmiechu wpływa na pewność siebie i sukces zawodowy
Zmiana wyglądu zębów to nie tylko poprawa estetyki, ale także kluczowy element wpływający na nasze samopoczucie, poczucie własnej wartości i pewność siebie. Badania pokazują, że estetyka uśmiechu ma istotny wpływ na nasze życie zawodowe i osobiste.

CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ? CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ?
Majówka zbliża się wielkimi krokami, a z nią polowanie na słońce i czas na kosmetyczny reset. W tym sezonie stawiamy na lekkość i świadomą pielęgnację.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Tesori d’Oriente rozszerza portfolio o nową kategorię produktów Tesori d’Oriente rozszerza portfolio o nową kategorię produktów
Tesori d’Oriente wprowadza balsamy do ciała w trzech liniach: Ayurveda, Hammam i White Musk. Kosmetyki mają 400 ml i wygodne opakowanie z pompką.

więcej »