Maxi3Lato, czyli Grupa Adamed z agencją So What


2017-07-28
Grupa Adamed - polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna powierzyła agencji So What realizację kampanii konkursowej Maxi3Lato. Akcja promocyjna jest kolejnym projektem opracowanym i w całości realizowanym przez So What dla Grupy Adamed na przestrzeni ostatnich trzech lat.

Konkurs marki Maxi 3 Vena obowiązuje od 3 lipca do 15 października 2017r. Celem promocji jest zwrócenie uwagi na profilaktykę szczególnie uciążliwych latem dolegliwości kończyn dolnych oraz działania sprzyjające zachowaniu prawidłowej pracy układu żylnego.


Wielokrotnie nagradzana za innowacyjność Grupa Adamed stale inwestuje w działalność badawczo-rozwojową i poszerza portfolio produktów o leki nowej generacji na kluczowe choroby cywilizacyjne. Pracując nad opracowaniem skutecznych terapii w walce o najwyższą stawkę, jaką jest zdrowie i życie, firma dba jednocześnie o zwiększanie poziomu świadomości pacjentów w zakresie profilaktyki prozdrowotnej.


Działania te realizuje między innymi we współpracy z agencją So What specjalizującą się w opracowywaniu i realizacji złożonych kampanii i konkursów konsumenckich dla sektora farmaceutycznego. Wiedza w zakresie kreacji w połączniu z wieloletnim doświadczeniem stanowi gwarancję efektywności działań prowadzonych w sposób transparentny, z uwzględnieniem wymogów sektora oraz misji i wizji klienta.    


Zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, z jaką wiąże się prowadzenie kampanii informacyjnych i promocyjnych dla sektora farmaceutycznego. Troska o najwyższe standardy prawne naszych rozwiązań i jednocześnie wysoka efektywność marketingowa kampanii są dla nas priorytetem. Zaufanie, jakim kontrahenci darzą nas od lat jest tego potwierdzeniem, dlatego stale doskonalimy nasze „know how”, aby nadal efektywnie wspierać naszych partnerów w realizacji ich misji.  powiedział Marek Zawisza,  Senior Creative Advisor, So What.

 


Informacje dodatkowe:
 Szczegóły dotyczące akcji promocyjnej Maxi3Lato: www.Maxi3Lato.pl


O firmie So What Sp. z o.o
.:

Agencja reklamowa So What zajmuje się opracowywaniem i realizacją kompleksowych kampanii ATL, BTL, marketingiem lojalnościowym B2B oraz B2C, a także konkursami konsumenckimi. Specjalizuje się w wymagających pod względem prawnym branżach, jak finanse, farmaceutyki i wyroby alkoholowe. Współpraca z kancelarią prawniczą DZP pozwala Agencji oferować rozwiązania uwzględniające wymogi restrykcyjnych przepisów. So What korzysta z zaawansowanych metod wdrażania innowacji - m.in. ASIT - Advanced Systematic Inventive Thinking, którą stosują takie koncerny, jak Intel, Motorola oraz Ford. Przy opracowywaniu i implementacji strategii oraz kreacji, Agencja używa narzędzi Creative Ad Templates, gwarantujących wysoką efektywność kampanii. Z usług agencji korzystali m. in.: Adamed Consumer Healthcare, oponeo.pl, Orkla Care, Royal Unibrew, Wojnarowscy, Sygma Bank, Lekam, Bakoma, Helukabel, Perfumerie Douglas, Gigaset, BIC.

www.sowhat.pl


O Grupie Adamed:

Grupa Adamed – to polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która powstała od podstaw, na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Jest producentem ponad 250 produktów nowej generacji, oferowanych zarówno polskim jak i zagranicznym pacjentom z ponad 60 krajów świata. Posiada swoje przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie, Czechach, na Słowacji i Ukrainie. Obecnie zatrudnia ponad 1700 osób. Od ponad 16 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową. Tworzy konsorcja naukowo-przemysłowe z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest kilkudziesięcioma patentami.

www.adamed.com.pl


 

Ostatnio dodane artykuły:

Tesori d'Oriente –  Aromatyczne chwile przyjemności i dobry nastrój z linią produktów White Musk Tesori d'Oriente – Aromatyczne chwile przyjemności i dobry nastrój z linią produktów White Musk
Udaj się w aromatyczną podróż do świata pełnego harmonii i zmysłowego relaksu dzięki linii White Musk od Tesori d'Oriente.

Nowy uśmiech, nowe życie – jak metamorfoza uśmiechu wpływa na pewność siebie i sukces zawodowy
Zmiana wyglądu zębów to nie tylko poprawa estetyki, ale także kluczowy element wpływający na nasze samopoczucie, poczucie własnej wartości i pewność siebie. Badania pokazują, że estetyka uśmiechu ma istotny wpływ na nasze życie zawodowe i osobiste.

CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ? CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ?
Majówka zbliża się wielkimi krokami, a z nią polowanie na słońce i czas na kosmetyczny reset. W tym sezonie stawiamy na lekkość i świadomą pielęgnację.

Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men
Zastanawiasz się czy w marce Stapiz znajdziesz również kosmetyki dedykowane mężczyznom? Oczywiście! To nowości marki, które opracowane zostały do codziennej pielęgnacji włosów i brody.

Nowy uśmiech, to nowa jakość życia
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – każdy to słyszał. W dobie social mediów, wystąpień publicznych i powszechnego oceniania na podstawie zdjęć profilowych, aspekt wizualny zyskał jeszcze większe znaczenie.

Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha z linią Ayurveda Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha z linią Ayurveda
Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha, zanurz się w przyjemności ajurwedyjskiej pielęgnacji

Pielęgnacja domowa z kosmetykami Peel Mission jako uzupełnienie terapii gabinetowej Pielęgnacja domowa z kosmetykami Peel Mission jako uzupełnienie terapii gabinetowej
W świecie pielęgnacji skóry, idealny efekt to wynik współpracy pomiędzy tym, co oferuje gabinet kosmetyczny, a Twoimi codziennymi rytuałami w domu. Kosmetyki Peel Mission przenoszą pielęgnację domową na zupełnie nowy poziom, uzupełniając efekty profesjonalnych terapii.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Nowy uśmiech, nowe życie – jak metamorfoza uśmiechu wpływa na pewność siebie i sukces zawodowy
Zmiana wyglądu zębów to nie tylko poprawa estetyki, ale także kluczowy element wpływający na nasze samopoczucie, poczucie własnej wartości i pewność siebie. Badania pokazują, że estetyka uśmiechu ma istotny wpływ na nasze życie zawodowe i osobiste.

Tesori d'Oriente –  Aromatyczne chwile przyjemności i dobry nastrój z linią produktów White Musk Tesori d'Oriente – Aromatyczne chwile przyjemności i dobry nastrój z linią produktów White Musk
Udaj się w aromatyczną podróż do świata pełnego harmonii i zmysłowego relaksu dzięki linii White Musk od Tesori d'Oriente.

więcej »