Maxi3Lato, czyli Grupa Adamed z agencją So What


2017-07-28
Grupa Adamed - polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna powierzyła agencji So What realizację kampanii konkursowej Maxi3Lato. Akcja promocyjna jest kolejnym projektem opracowanym i w całości realizowanym przez So What dla Grupy Adamed na przestrzeni ostatnich trzech lat.

Konkurs marki Maxi 3 Vena obowiązuje od 3 lipca do 15 października 2017r. Celem promocji jest zwrócenie uwagi na profilaktykę szczególnie uciążliwych latem dolegliwości kończyn dolnych oraz działania sprzyjające zachowaniu prawidłowej pracy układu żylnego.


Wielokrotnie nagradzana za innowacyjność Grupa Adamed stale inwestuje w działalność badawczo-rozwojową i poszerza portfolio produktów o leki nowej generacji na kluczowe choroby cywilizacyjne. Pracując nad opracowaniem skutecznych terapii w walce o najwyższą stawkę, jaką jest zdrowie i życie, firma dba jednocześnie o zwiększanie poziomu świadomości pacjentów w zakresie profilaktyki prozdrowotnej.


Działania te realizuje między innymi we współpracy z agencją So What specjalizującą się w opracowywaniu i realizacji złożonych kampanii i konkursów konsumenckich dla sektora farmaceutycznego. Wiedza w zakresie kreacji w połączniu z wieloletnim doświadczeniem stanowi gwarancję efektywności działań prowadzonych w sposób transparentny, z uwzględnieniem wymogów sektora oraz misji i wizji klienta.    


Zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, z jaką wiąże się prowadzenie kampanii informacyjnych i promocyjnych dla sektora farmaceutycznego. Troska o najwyższe standardy prawne naszych rozwiązań i jednocześnie wysoka efektywność marketingowa kampanii są dla nas priorytetem. Zaufanie, jakim kontrahenci darzą nas od lat jest tego potwierdzeniem, dlatego stale doskonalimy nasze „know how”, aby nadal efektywnie wspierać naszych partnerów w realizacji ich misji.  powiedział Marek Zawisza,  Senior Creative Advisor, So What.

 


Informacje dodatkowe:
 Szczegóły dotyczące akcji promocyjnej Maxi3Lato: www.Maxi3Lato.pl


O firmie So What Sp. z o.o
.:

Agencja reklamowa So What zajmuje się opracowywaniem i realizacją kompleksowych kampanii ATL, BTL, marketingiem lojalnościowym B2B oraz B2C, a także konkursami konsumenckimi. Specjalizuje się w wymagających pod względem prawnym branżach, jak finanse, farmaceutyki i wyroby alkoholowe. Współpraca z kancelarią prawniczą DZP pozwala Agencji oferować rozwiązania uwzględniające wymogi restrykcyjnych przepisów. So What korzysta z zaawansowanych metod wdrażania innowacji - m.in. ASIT - Advanced Systematic Inventive Thinking, którą stosują takie koncerny, jak Intel, Motorola oraz Ford. Przy opracowywaniu i implementacji strategii oraz kreacji, Agencja używa narzędzi Creative Ad Templates, gwarantujących wysoką efektywność kampanii. Z usług agencji korzystali m. in.: Adamed Consumer Healthcare, oponeo.pl, Orkla Care, Royal Unibrew, Wojnarowscy, Sygma Bank, Lekam, Bakoma, Helukabel, Perfumerie Douglas, Gigaset, BIC.

www.sowhat.pl


O Grupie Adamed:

Grupa Adamed – to polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która powstała od podstaw, na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Jest producentem ponad 250 produktów nowej generacji, oferowanych zarówno polskim jak i zagranicznym pacjentom z ponad 60 krajów świata. Posiada swoje przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie, Czechach, na Słowacji i Ukrainie. Obecnie zatrudnia ponad 1700 osób. Od ponad 16 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową. Tworzy konsorcja naukowo-przemysłowe z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest kilkudziesięcioma patentami.

www.adamed.com.pl


 

Ostatnio dodane artykuły:

Antykoncepcja awaryjna: sprawa dla dwojga. Jak można wspierać swoją partnerkę?
Antykoncepcja awaryjna to temat, w którym mężczyzna często bywa pomijany. To błąd, który warto naprawić. Płodność jest nie tylko sprawą kobiet – to wspólna odpowiedzialność za zdrowie, relacje i przyszłość.

Gorący trend 2024 w medycynie estetycznej – REGENERACJA! Gorący trend 2024 w medycynie estetycznej – REGENERACJA!
Zatrzymać upływ czasu – to marzenie większości z nas. Piękne, ale czy realne? Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzą nowoczesne zabiegi medycyny estetycznej, które kładą nacisk na rewitalizację oraz regenerację skóry.

Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna staje się coraz bardziej istotnym tematem w dyskusji o zdrowiu reprodukcyjnym, a jej dostępność zyskuje na znaczeniu dzięki roli, jaką odgrywają farmaceuci.

„Babskie sprawy” w Atrium Kasztanowa „Babskie sprawy” w Atrium Kasztanowa
„Babskie sprawy” w Atrium Kasztanowa Wielkie wietrzenie szaf i bezpłatne porady!

Maciej Kaniowski z Avon na 15 miejscu listy światowych liderów łańcucha dostaw!
Maciej Kaniowski, Chief Operating Officer w Avon, po raz drugi z rzędu znalazł się w gronie 30 czołowych liderów łańcucha dostaw w prestiżowym międzynarodowym konkursie Leaders in Supply Chain Awards 2024, organizowanym przez Alcott Global. W tegorocznej edycji zajął 15. miejsce!

Maciej Kaniowski z Avon na 15 miejscu listy światowych liderów łańcucha dostaw!
Maciej Kaniowski, Chief Operating Officer w Avon, po raz drugi z rzędu znalazł się w gronie 30 czołowych liderów łańcucha dostaw w prestiżowym międzynarodowym konkursie Leaders in Supply Chain Awards 2024, organizowanym przez Alcott Global. W tegorocznej edycji zajął 15. miejsce!

Przekonaj sie na własne oczy! Bezpłatne badanie wzroku dla wszystkich w salonach Ziko Optyk Przekonaj sie na własne oczy! Bezpłatne badanie wzroku dla wszystkich w salonach Ziko Optyk
Ziko Optyk zaprasza na wyjątkową akcję, która startuje już dziś. W trakcie jej trwania każda osoba ma szansę skorzystać z profesjonalnego, bezpłatnego badania wzroku. W trosce o zdrowie swoich klientów Ziko Optyk oferuje pełną diagnostykę bez konieczności zakupu okularów czy soczewek.

Jesienny koktajl z pomarańczą, melonem i imbirem – na odporność i dla mocnych, zdrowych zębów Jesienny koktajl z pomarańczą, melonem i imbirem – na odporność i dla mocnych, zdrowych zębów
Kiedy letnie dni stają się coraz krótsze, a słońce coraz rzadziej rozpieszcza nas swoimi promieniami zwiastując jesienną aurę, warto zadbać o swoje zdrowie i samopoczucie od środka.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna staje się coraz bardziej istotnym tematem w dyskusji o zdrowiu reprodukcyjnym, a jej dostępność zyskuje na znaczeniu dzięki roli, jaką odgrywają farmaceuci.

Jesienny koktajl z pomarańczą, melonem i imbirem – na odporność i dla mocnych, zdrowych zębów Jesienny koktajl z pomarańczą, melonem i imbirem – na odporność i dla mocnych, zdrowych zębów
Kiedy letnie dni stają się coraz krótsze, a słońce coraz rzadziej rozpieszcza nas swoimi promieniami zwiastując jesienną aurę, warto zadbać o swoje zdrowie i samopoczucie od środka.

Gorący trend 2024 w medycynie estetycznej – REGENERACJA! Gorący trend 2024 w medycynie estetycznej – REGENERACJA!
Zatrzymać upływ czasu – to marzenie większości z nas. Piękne, ale czy realne? Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzą nowoczesne zabiegi medycyny estetycznej, które kładą nacisk na rewitalizację oraz regenerację skóry.

więcej »