Poznaj Ogrody Natury w nowej odsłonie!


Poznaj Ogrody Natury w nowej odsłonie!
2018-02-23
Soki marki Ogrody Natury trafiły do sklepów w zupełnie nowej odsłonie. Tradycyjny smak, przywołujący wspomnienia domowych przetworów z babcinej spiżarni, podkreślają teraz wygodna butelka z etykietą w ekologicznym stylu.

Soki marki Ogrody Natury trafiły do sklepów w zupełnie nowej odsłonie. Tradycyjny smak, przywołujący wspomnienia domowych przetworów z babcinej spiżarni, podkreślają teraz wygodna butelka z etykietą w ekologicznym stylu.

- Chcemy zwrócić uwagę klientów na stuprocentową zawartość soku w naszych produktach. Jest to wyraźna informacja, że proponujemy zdrowe wyroby najwyższej jakości - mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu Marwit Sp. z o.o - W sokach Ogrody Natury znajdziemy wszystko, co najlepsze w warzywach i owocach. Nowe opakowanie ma uświadomić klientowi, że trafił do niego produkt, który dostarczy mu wielu cennych dla zdrowia składników.

Soki 100% od kilku lat cieszą się w Polsce uznaniem. Z roku na rok rośnie spożycie tego typu produktów, co jest efektem m.in. mody na zdrowy styl życia. Stuprocentowe soki owocowe i warzywne są źródłem wielu witamin. Stanowią bogate urozmaicenie codziennej diety i mogą pomóc np. w zwalczaniu infekcji.

Jako pierwszy po liftingu do sprzedaży trafił stuprocentowy sok z jabłek i jeżyn, bogaty m.in. w antocyjany, które poprawiają pamięć i koncentrację. W tym samym czasie na sklepowych półkach pojawił się również odmieniony nektar z czarnej porzeczki, który stanowi bogate źródło witaminy C odpowiedzialnej za działanie układu odpornościowego. Na rynek wprowadzone zostały też odświeżone soki z jabłek, grejpfruta oraz jabłek i aronii. Pozostałe smaki sukcesywnie pojawiać się będą w sprzedaży w następnych tygodniach.

Soki z pomarańczy, jabłek i grejpfrutów są produktami NFC (z ang. not from concentrate), co oznacza, że uzyskano je bezpośrednio z owoców, a nie zagęszczonego koncentratu. Taka technologia wytłaczania soku nie utlenia najbardziej wartościowych składników produktu bazowego, czyli witamin i polifenoli.

- Soki marki Ogrody Natury nie są dosładzane. Mają tyle cukru, ile naturalnie występuje w owocach, z jakich są wytłaczane. To smaczny, a przy tym zdrowy dodatek do naszej codziennej diety - dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.

Ostatnio dodane artykuły:

CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ? CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ?
Majówka zbliża się wielkimi krokami, a z nią polowanie na słońce i czas na kosmetyczny reset. W tym sezonie stawiamy na lekkość i świadomą pielęgnację.

Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men
Zastanawiasz się czy w marce Stapiz znajdziesz również kosmetyki dedykowane mężczyznom? Oczywiście! To nowości marki, które opracowane zostały do codziennej pielęgnacji włosów i brody.

Nowy uśmiech, to nowa jakość życia
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – każdy to słyszał. W dobie social mediów, wystąpień publicznych i powszechnego oceniania na podstawie zdjęć profilowych, aspekt wizualny zyskał jeszcze większe znaczenie.

Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha z linią Ayurveda Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha z linią Ayurveda
Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha, zanurz się w przyjemności ajurwedyjskiej pielęgnacji

Pielęgnacja domowa z kosmetykami Peel Mission jako uzupełnienie terapii gabinetowej Pielęgnacja domowa z kosmetykami Peel Mission jako uzupełnienie terapii gabinetowej
W świecie pielęgnacji skóry, idealny efekt to wynik współpracy pomiędzy tym, co oferuje gabinet kosmetyczny, a Twoimi codziennymi rytuałami w domu. Kosmetyki Peel Mission przenoszą pielęgnację domową na zupełnie nowy poziom, uzupełniając efekty profesjonalnych terapii.

BLITZbee rekrutuje Chief Adventure Officera
Marka funkcjonalnych napojów BLITZbee ogłasza rekrutację na stanowisko Chief Adventure Officer (CAO) – nową rolę ambasadora marki, która łączy podróże, rozwój osobisty i aktywny styl życia.

Album Piękna – Dove i Rossmann wspierają kobiety i ich naturalne piękno Album Piękna – Dove i Rossmann wspierają kobiety i ich naturalne piękno
Marka Dove i Rossmann łączą siły, tworząc wyjątkowe kompendium naturalnego, prawdziwego piękna – Album Piękna. To kolekcja zdjęć wykonanych przez Zuzę Krajewską i historii kobiet, zebranych przez Justynę Kopińską. Bohaterkami są kobiety – takie jak nasze koleżanki, siostry, ciocie czy babcie.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Nowy uśmiech, to nowa jakość życia
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – każdy to słyszał. W dobie social mediów, wystąpień publicznych i powszechnego oceniania na podstawie zdjęć profilowych, aspekt wizualny zyskał jeszcze większe znaczenie.

Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men
Zastanawiasz się czy w marce Stapiz znajdziesz również kosmetyki dedykowane mężczyznom? Oczywiście! To nowości marki, które opracowane zostały do codziennej pielęgnacji włosów i brody.