Poznaj Ogrody Natury w nowej odsłonie!
![]() |
Soki marki Ogrody Natury trafiły do sklepów w zupełnie nowej odsłonie. Tradycyjny smak, przywołujący wspomnienia domowych przetworów z babcinej spiżarni, podkreślają teraz wygodna butelka z etykietą w ekologicznym stylu.
Soki marki Ogrody Natury trafiły do sklepów w zupełnie nowej odsłonie. Tradycyjny smak, przywołujący wspomnienia domowych przetworów z babcinej spiżarni, podkreślają teraz wygodna butelka z etykietą w ekologicznym stylu.
- Chcemy zwrócić uwagę klientów na stuprocentową zawartość soku w naszych produktach. Jest to wyraźna informacja, że proponujemy zdrowe wyroby najwyższej jakości - mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu Marwit Sp. z o.o - W sokach Ogrody Natury znajdziemy wszystko, co najlepsze w warzywach i owocach. Nowe opakowanie ma uświadomić klientowi, że trafił do niego produkt, który dostarczy mu wielu cennych dla zdrowia składników.
Soki 100% od kilku lat cieszą się w Polsce uznaniem. Z roku na rok rośnie spożycie tego typu produktów, co jest efektem m.in. mody na zdrowy styl życia. Stuprocentowe soki owocowe i warzywne są źródłem wielu witamin. Stanowią bogate urozmaicenie codziennej diety i mogą pomóc np. w zwalczaniu infekcji.
Jako pierwszy po liftingu do sprzedaży trafił stuprocentowy sok z jabłek i jeżyn, bogaty m.in. w antocyjany, które poprawiają pamięć i koncentrację. W tym samym czasie na sklepowych półkach pojawił się również odmieniony nektar z czarnej porzeczki, który stanowi bogate źródło witaminy C odpowiedzialnej za działanie układu odpornościowego. Na rynek wprowadzone zostały też odświeżone soki z jabłek, grejpfruta oraz jabłek i aronii. Pozostałe smaki sukcesywnie pojawiać się będą w sprzedaży w następnych tygodniach.
Soki z pomarańczy, jabłek i grejpfrutów są produktami NFC (z ang. not from concentrate), co oznacza, że uzyskano je bezpośrednio z owoców, a nie zagęszczonego koncentratu. Taka technologia wytłaczania soku nie utlenia najbardziej wartościowych składników produktu bazowego, czyli witamin i polifenoli.
- Soki marki Ogrody Natury nie są dosładzane. Mają tyle cukru, ile naturalnie występuje w owocach, z jakich są wytłaczane. To smaczny, a przy tym zdrowy dodatek do naszej codziennej diety - dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.
Ostatnio dodane artykuły:
Tesori d’Oriente rozszerza portfolio o nową kategorię produktów
Tesori d’Oriente wprowadza balsamy do ciała w trzech liniach: Ayurveda, Hammam i White Musk. Kosmetyki mają 400 ml i wygodne opakowanie z pompką.
Poznaj japońską sztukę równowagi życia, zaklętą w aromatycznym rytuale spokoju - IKIGAI
Zanurz się w aromatycznym świecie japońskiej filozofii i pozwól, by codzienna pielęgnacja ciała stała się rytuałem odnajdywania wewnętrznego spokoju.
Jak dbać o skórę latem? Kompleksowy przewodnik pielęgnacji skóry w upalne dni
Lato to czas, kiedy nasza skóra jest szczególnie narażona na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Intensywne słońce, wysoka temperatura, chlorowana woda w basenach czy klimatyzacja mogą znacząco wpłynąć na kondycję naszej cery.
Twarda Woda w Domu? Niewidzialny Wróg w Twoim Kranie
Biały, uporczywy osad w czajniku, matowe, trudne do ułożenia włosy i wiecznie ściągnięta, przesuszona skóra dłoni. Winowajca? - Twarda woda. To powszechny problem w wielu regionach Polski.
Nowy uśmiech w trzy dni? Tak wygląda współczesna stomatologia estetyczna
W dzisiejszym świecie piękny uśmiech to nie tylko kwestia estetyki, ale często klucz do pewności siebie.
Tesori d'Oriente – Aromatyczne chwile przyjemności i dobry nastrój z linią produktów White Musk
Udaj się w aromatyczną podróż do świata pełnego harmonii i zmysłowego relaksu dzięki linii White Musk od Tesori d'Oriente.
Nowy uśmiech, nowe życie – jak metamorfoza uśmiechu wpływa na pewność siebie i sukces zawodowy
Zmiana wyglądu zębów to nie tylko poprawa estetyki, ale także kluczowy element wpływający na nasze samopoczucie, poczucie własnej wartości i pewność siebie. Badania pokazują, że estetyka uśmiechu ma istotny wpływ na nasze życie zawodowe i osobiste.
CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ?
Majówka zbliża się wielkimi krokami, a z nią polowanie na słońce i czas na kosmetyczny reset. W tym sezonie stawiamy na lekkość i świadomą pielęgnację.
Najczęściej czytane artykuły:
Tesori d’Oriente rozszerza portfolio o nową kategorię produktów
Tesori d’Oriente wprowadza balsamy do ciała w trzech liniach: Ayurveda, Hammam i White Musk. Kosmetyki mają 400 ml i wygodne opakowanie z pompką.