Rządzi branżą kosmetologiczną w Wielkiej Brytanii – teraz podejmuje wyzwanie na rodzimym rynku
Od ponad 12 lat z sukcesem buduje imperium kosmetyczne SensualSpa w Wielkiej Brytanii. Po ponad dekadzie wraca, by podbić branżę beaty w ojczyźnie. Sandra Bujnowska pewnym krokiem wkracza na polskim rynek, oferując produkty i usługi, nad którymi pracuje od lat.
Marka SensualSpa odzwierciedla główne wartości wyznawane przez jej założycielkę: profesjonalizm, zaangażowanie i uczciwość. Jej atuty wkrótce poznają klienci w Polsce.
|
Polka na czele brytyjskiego imperium beauty
Sandra Bujnowska prowadzi znaną w UK markę SensualSpa, w ramach której działa kilkanaście salonów w modelu franczyzowym, centrum szkoleniowe, centrum dystrybucyjne oraz linia kosmetyków dla klientów indywidualnych i do użytku profesjonalnego. Stworzenie modelu franczyzowego salonów było podyktowane zainteresowaniem absolwentów szkoleń prowadzonych przez Sandrę Bujnowską. Marka SensualSpa jest na tyle rozpoznawalne na terenie UK, że osoby decydujące się na własny salon chętnie otwierają ją pod jej szyldem. Swoje początki wspomina jako bardzo trudne. Wyjechała z ojczyzny za miłością, z którą do dziś tworzy szczęśliwy związek i założyła rodzinę. By lepiej poznać język branżowy, podjęła się pracy w szpitalu. Po roku od przyjazdu do Wielkiej Brytanii otworzyła pierwszy salon. Pierwszymi klientkami były głównie Polki. Później, po przekroczeniu barier językowych, otworzyła się na Brytyjki. Biznes okazał się strzałem w dziesiątkę.
- Czas spędzony w Wielkiej Brytanii wykorzystałam w 100%. Cieszę się, że markę o szerokim wachlarzu produktów i usług mogę przenieść na mój ojczysty rynek. Z moich obserwacji wynika, że Polki preferują zabiegi i produkty pielęgnacyjne. Brytyjki wybierają częściej metody, które przynoszą natychmiastowy efekt. Tę różnicę pragnę wykorzystać w ofercie produktów, które są już w sprzedaży dla polskich klientek – mówi Sandra Bujnowska, kosmetolog i ekspert medycyny estetycznej, założycielka i Prezes marki SensualSpa.
Skoncentrowany cel marki i skład produktów
Obecnie w portfolio marki znajduje się ponad 40 produktów, stworzonych z troską i rzetelnością oraz na podstawie wyników badań, które stale są prowadzone. Sandra Bujnowska przyznaje, że bardzo długo pracowała nad odpowiednim składem produktów. Zostały one stworzone z wykorzystaniem najbardziej innowacyjnych składników o najwyższej koncentracji.
- Posiadam duże doświadczenie we wprowadzaniu na rynek produktów beauty. Brytyjczycy są bardzo oporni na nowości. Taka jest ich mentalność. Niekoniecznie dobrze znoszą zmiany. Nowości rynkowe nie są przez nich entuzjastycznie przyjmowane. Myślę, że Polki są bardziej otwarte i, co zaobserwowałam, częściej szukają nowych rozwiązań, by zadbać o swoją cerę – dodaje Sandra Bujnowska.
Sandra Bujnowska stworzyła dla salonów model franczyzy, który chce wdrożyć w Polsce. Na tę decyzję wpłynęły powody osobiste – chęć życia wśród najbliższej rodziny. Na ten moment funkcjonuje pierwsza placówka SensualSpa w Białymstoku. Z pewnością najbliższe miesiące to dla niej intensywny czas, a dla polskiej branży kosmetycznej krok ku wypracowanym na obczyźnie, wysokim standardom.
Nadesłał:
TY
|