Tom Tailor promuje dwa nowe zapachy
2020-11-26
W listopadzie wystartowała najnowsza kampania promująca dwa nowe zapachy Tom Tailor Woman i Tom Tailor Man. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
Marka Tom Tailor w najnowszej kampanii promuje dwie nowości – zapach dla kobiet i mężczyzn Tom Tailor Woman i Tom Tailor Man. Kampania, w której udział biorą influencerzy, podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy z nich pod hasłem „magia zapachów jesienią” ma pokazywać energetyczną markę w kontraście do szarej jesieni, drugi natomiast rozpocznie się 2 grudnia i będzie nawiązywać do świątecznych zakupów prezentowych.
W piątek 20 listopada wystartowała pierwsza część kampanii, która skupia się na działaniach programmatic, a od poniedziałku ruszyła kampania display kierująca do zakupów w Rossmannie. Ponadto, w kampanii wykorzystane będą artykuły sponsorowane oraz współpraca z macro i mikro influencerami. Koniec kampanii planowany jest na 20 grudnia. Za kreację, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):