Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty w I półroczu


Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty w I półroczu
2019-08-07
Jedyne centrum outletowe Dolnego Śląska podsumowuje I półrocze 2019 roku, kończąc je dwucyfrowymi wzrostami sprzedaży względem 2018 roku i utrzymującym się trendem wzrostu odwiedzalności klientów

Pierwsze półrocze 2019 roku Wrocław Fashion Outlet uznaje za bardzo udane. – Pomimo mniejszej liczby handlowych niedziel, nasi najemcy, również dzięki udanej współpracy z zespołem VIA Outlets w Polsce, konsekwentnie utrzymują wzrosty sprzedaży. Od stycznia do czerwca ta wzrosła o ponad 11% względem analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie odwiedziło nas niemal 1 200 000 klientów – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. To efekt pozytywnych zmian w centrum. W pierwszym półroczu na Granicznej 2 we Wrocławiu otwarto outletowy salon włoskiej marki Trussardi, a także  restaurację Wasabi Sushi. W nowych lokalizacjach, w najnowszych konceptach, otworzyły się również marki Triumph, Zdrowa Stópka czy Kazar. – O naszej pozycji biznesowej świadczy nie tylko pełna komercjalizacja obiektu, ale również przedłużenia współpracy z naszymi wieloletnimi partnerami biznesowymi – podkreśla Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

Wrocław Fashion Club już działa

W czerwcu we wrocławskim outlecie wystartował także nowy program lojalnościowy dla klientów: ‘Wrocław Fashion Club’. To rozwiązanie, które z powodzeniem działa już w innych centrach zarządzanych przez VIA Outlets. Jeszcze przed rozpoczęciem wakacji chcieliśmy podarować klientom Wrocław Fashion Outlet możliwość skorzystania z dodatkowych zniżek i korzyści, jakie oferuje program – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. Podkreśla także, że wdrożenie programu lojalnościowego to kolejny etap realizacji strategii biznesowej koncentrującej się na oczekiwaniach klientów i partnerów biznesowych:  Dzięki Fashion Club nasi klienci mogą wypracować dodatkowy rabat i korzystać z atrakcyjnych ofert dodatkowych. Udział sklepów w projekcie przekłada się na realne wzrosty wyników, w tym m.in. wartości koszyka zakupowego średnio o 30%.

Zmiany w przestrzeni z myślą o klientach

We Wrocław Fashion Outlet zmienia się nie tylko podejście do zarządzania relacjami z klientem, ale także przestrzeń, która ma jeszcze bardziej sprzyjać zakupom i budowaniu tzw. positive customer experience. Dobiega końca modernizacja części wspólnych centrum: m.in. funkcjonuje już nowy punkt informacyjny, zainstalowano zewnętrzne, prostopadłe do korytarzy logotypy najemców, przebudowano wejście główne, zainstalowano dekoracyjne oświetlenie, wymieniono wszystkie wyspy, zbudowano 15 nowych stref relaksu dla klientów, a także wybudowano nowy budynek połączony z obiektem, w którym znajdzie się plac zabaw dla najmłodszych klientów.

 

VIA Outlets w Europie

Pozytywny trend związany ze wzrostem zainteresowania zakupami dostrzegalny jest we wszystkich europejskich outletach premium z portfolio VIA Outlets. Wzrost sprzedaży od stycznia do czerwca w 11 centrach operatora wyniósł 10% względem analogicznego okresu w roku ubiegłym.  – Nasze wyniki w pierwszej połowie roku dowodzą zarówno słuszności podjętej przez nas strategii biznesowej, jak i prężnego rozwoju rynku outletowego. Cieszy nas również fakt, że rozpoczynamy drugą połowę roku 2019 ze wzmocnioną kadrą zarządzającą, kluczową w kreowaniu dalszego sukcesu i osiąganiu zamierzonych celów. – mówi Otto Ambagtsheer, nowy prezes zarządu VIA Outlets, który został powołany na to stanowisko 2 lipca 2019 r. 

Nadesłał:

a.piwek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl