Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty w I półroczu
Jedyne centrum outletowe Dolnego Śląska podsumowuje I półrocze 2019 roku, kończąc je dwucyfrowymi wzrostami sprzedaży względem 2018 roku i utrzymującym się trendem wzrostu odwiedzalności klientów
Pierwsze półrocze 2019 roku Wrocław Fashion Outlet uznaje za bardzo udane. – Pomimo mniejszej liczby handlowych niedziel, nasi najemcy, również dzięki udanej współpracy z zespołem VIA Outlets w Polsce, konsekwentnie utrzymują wzrosty sprzedaży. Od stycznia do czerwca ta wzrosła o ponad 11% względem analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie odwiedziło nas niemal 1 200 000 klientów – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. To efekt pozytywnych zmian w centrum. W pierwszym półroczu na Granicznej 2 we Wrocławiu otwarto outletowy salon włoskiej marki Trussardi, a także restaurację Wasabi Sushi. W nowych lokalizacjach, w najnowszych konceptach, otworzyły się również marki Triumph, Zdrowa Stópka czy Kazar. – O naszej pozycji biznesowej świadczy nie tylko pełna komercjalizacja obiektu, ale również przedłużenia współpracy z naszymi wieloletnimi partnerami biznesowymi – podkreśla Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.
Wrocław Fashion Club już działa
W czerwcu we wrocławskim outlecie wystartował także nowy program lojalnościowy dla klientów: ‘Wrocław Fashion Club’. – To rozwiązanie, które z powodzeniem działa już w innych centrach zarządzanych przez VIA Outlets. Jeszcze przed rozpoczęciem wakacji chcieliśmy podarować klientom Wrocław Fashion Outlet możliwość skorzystania z dodatkowych zniżek i korzyści, jakie oferuje program – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. Podkreśla także, że wdrożenie programu lojalnościowego to kolejny etap realizacji strategii biznesowej koncentrującej się na oczekiwaniach klientów i partnerów biznesowych: – Dzięki Fashion Club nasi klienci mogą wypracować dodatkowy rabat i korzystać z atrakcyjnych ofert dodatkowych. Udział sklepów w projekcie przekłada się na realne wzrosty wyników, w tym m.in. wartości koszyka zakupowego średnio o 30%.
Zmiany w przestrzeni z myślą o klientach
We Wrocław Fashion Outlet zmienia się nie tylko podejście do zarządzania relacjami z klientem, ale także przestrzeń, która ma jeszcze bardziej sprzyjać zakupom i budowaniu tzw. positive customer experience. Dobiega końca modernizacja części wspólnych centrum: m.in. funkcjonuje już nowy punkt informacyjny, zainstalowano zewnętrzne, prostopadłe do korytarzy logotypy najemców, przebudowano wejście główne, zainstalowano dekoracyjne oświetlenie, wymieniono wszystkie wyspy, zbudowano 15 nowych stref relaksu dla klientów, a także wybudowano nowy budynek połączony z obiektem, w którym znajdzie się plac zabaw dla najmłodszych klientów.
VIA Outlets w Europie
Pozytywny trend związany ze wzrostem zainteresowania zakupami dostrzegalny jest we wszystkich europejskich outletach premium z portfolio VIA Outlets. Wzrost sprzedaży od stycznia do czerwca w 11 centrach operatora wyniósł 10% względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. – Nasze wyniki w pierwszej połowie roku dowodzą zarówno słuszności podjętej przez nas strategii biznesowej, jak i prężnego rozwoju rynku outletowego. Cieszy nas również fakt, że rozpoczynamy drugą połowę roku 2019 ze wzmocnioną kadrą zarządzającą, kluczową w kreowaniu dalszego sukcesu i osiąganiu zamierzonych celów. – mówi Otto Ambagtsheer, nowy prezes zarządu VIA Outlets, który został powołany na to stanowisko 2 lipca 2019 r.
Nadesłał:
a.piwek
|