Artykuły prasowe
„Normalne, że ich dotykam” – nowa kampania edukacyjna marki Avon
Marka Avon startuje z kampanią „Normalne, że ich dotykam”, w której zachęca nastolatki do samobadania piersi. To pierwsza tego typu ogólnopolska kampania edukacyjna dla młodych dziewczyn od 16. roku życia.
Avon przeprowadzi lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w Polsce
Avon startuje z nową kampanią edukacyjną „Normalne, że ich dotykam” skierowaną do nastolatek. Jej celem jest zaszczepienie prozdrowotnych postaw wśród dziewczyn od 16. roku życia.

Linia kosmetyków do twarzy Your CARE by Your KAYA już na wirtualnych półkach
Your KAYA to polska marka organicznych artykułów menstruacyjnych oraz kosmetyków do pielęgnacji intymnej i całego ciała. Na polskim rynku szczególnie wsławiła się tymi pierwszymi, gromadząc ogromną, bo niemal 500-tysięczną rzeszę miłośników_czek ekologicznych, naturalnych rozwiązań na okres.
Avon przedstawia nowy zapach z unikalnym akordem białego oud
Oud to jeden z najbardziej fascynujących zapachów w sztuce perfumeryjnej i zarazem jeden z najdroższych składników perfum – cena jego jednego grama odpowiada około 1,5 ceny złota o tej samej wadze. Teraz płynne złoto znajdziesz w nowym zapachu – Far Away Splendoria.

Miraculum wprowadza markę Chopin na Notino
Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum poszerza dostępność swoich marek w Notino. Spółka prowadzi sprzedaż kosmetyków z serii Miraculum i Pani Walewska na tej platformie, teraz oferta największej perfumerii internetowej w Europie poszerzyła się o perfumy premium marki Chopin.

ŚWIĘTUJ Z ZIKO DERMO I WYGRAJ 5 TYSIĘCY ZŁOTYCH NA ROCZNE ZAKUPY!
Przez cały wrzesień drogeria Ziko Dermo celebruje swoje 10 urodziny i dlatego z tej okazji przygotowała dla swoich Klientów moc atrakcji. Jedną z nich jest wielki, urodzinowy konkurs, w którym główna nagroda to 5 tysięcy złotych, na zakupy w drogeriach Ziko Dermo.
Duolife Collagen – jędrna i elastyczna skóra po lecie!
Końcówka sierpnia oznacza jedno – powoli zbliża się koniec wakacyjnych szaleństw, wyjazdów, beztroskich dni spędzanych na plaży, nad jeziorem czy w górach. Mimo że umysł odpoczął, to wbrew pozorom po letniej beztrosce nasze ciało może potrzebować regeneracji.
Idealne wakacyjne trio!
Pielęgnacja na wakacjach potrafi być wyzwaniem, jednak skóra i włosy potrzebują ciągłej uwagi. Jak o nie zadbać? Przekonaj się już teraz!
Wakacyjny odpoczynek - czy również dla żołądka?
Wysokie temperatury, pełne słońce, mnóstwo pozytywnej energii - te elementy definitywnie wpływają pozytywnie na samopoczucie. To z kolei pozwala na planowanie spotkań w gronie najbliższych.

Bezpłatna akcja okulistyczna już 19 września w mieście Kraków!
Choroby oczu to problem zdrowotny, społeczny, a także cywilizacyjny w obliczu starzenia się populacji. Wychodząc temu naprzeciw Fundacja NEUCA dla Zdrowia ruszyła z kolejną akcją, skierowaną tym razem do osób, które chcą zbadać swój wzrok.

Wypadające i słabe włosy - co zrobić, gdy kosmetyki i suplementy nie rozwiązują problemu
Gęste, lśniące, mocne – o takich włosach marzymy. Stosujemy w tym celu odpowiednie kosmetyki do ich pielęgnacji, poddajemy je profesjonalnym zabiegom regenerującym, zażywamy suplementy diety mające je wzmacniać.

STO LAT, NIECH ŻYJE NAM ZIKO DERMO! ATRAKCJE, UPOMINKI, RABATY DLA KLIENTÓW.
W tym roku drogerie Ziko Dermo obchodzą swój jubileusz. Mija 10 lat, odkąd otworzono pierwszy punkt Dermo na osiedlu Jagiellońskim w Krakowie. Z tej okazji drogeria przygotowała szereg wydarzeń i promocji związanych ze świętowaniem swoich, okrągłych urodzin.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ?
Majówka zbliża się wielkimi krokami, a z nią polowanie na słońce i czas na kosmetyczny reset. W tym sezonie stawiamy na lekkość i świadomą pielęgnację.
Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men
Zastanawiasz się czy w marce Stapiz znajdziesz również kosmetyki dedykowane mężczyznom? Oczywiście! To nowości marki, które opracowane zostały do codziennej pielęgnacji włosów i brody.
Nowy uśmiech, to nowa jakość życia
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – każdy to słyszał. W dobie social mediów, wystąpień publicznych i powszechnego oceniania na podstawie zdjęć profilowych, aspekt wizualny zyskał jeszcze większe znaczenie.
Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha z linią Ayurveda
Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha, zanurz się w przyjemności ajurwedyjskiej pielęgnacji
Pielęgnacja domowa z kosmetykami Peel Mission jako uzupełnienie terapii gabinetowej
W świecie pielęgnacji skóry, idealny efekt to wynik współpracy pomiędzy tym, co oferuje gabinet kosmetyczny, a Twoimi codziennymi rytuałami w domu. Kosmetyki Peel Mission przenoszą pielęgnację domową na zupełnie nowy poziom, uzupełniając efekty profesjonalnych terapii.
BLITZbee rekrutuje Chief Adventure Officera
Marka funkcjonalnych napojów BLITZbee ogłasza rekrutację na stanowisko Chief Adventure Officer (CAO) – nową rolę ambasadora marki, która łączy podróże, rozwój osobisty i aktywny styl życia.
Album Piękna – Dove i Rossmann wspierają kobiety i ich naturalne piękno
Marka Dove i Rossmann łączą siły, tworząc wyjątkowe kompendium naturalnego, prawdziwego piękna – Album Piękna. To kolekcja zdjęć wykonanych przez Zuzę Krajewską i historii kobiet, zebranych przez Justynę Kopińską. Bohaterkami są kobiety – takie jak nasze koleżanki, siostry, ciocie czy babcie.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowy uśmiech, to nowa jakość życia
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – każdy to słyszał. W dobie social mediów, wystąpień publicznych i powszechnego oceniania na podstawie zdjęć profilowych, aspekt wizualny zyskał jeszcze większe znaczenie.
Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men
Zastanawiasz się czy w marce Stapiz znajdziesz również kosmetyki dedykowane mężczyznom? Oczywiście! To nowości marki, które opracowane zostały do codziennej pielęgnacji włosów i brody.