Artykuły prasowe
Wzrost przychodów Miraculum w czerwcu 2021 o 50 proc. r/r
Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum osiągnęła 2 mln zł przychodów w czerwcu. Jest to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 50 proc. Systematycznie rosnące wyniki sprzedaży to efekt przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju spółki.

NOWA KOLEKCJA Z LOGO LIDLA!
Po sukcesie pierwszej kolekcji #lidlfancollection z logo Lidla, sieć wprowadza kolejną odsłonę tych kultowych już ubrań. W czwartek, 8 lipca do sprzedaży trafią m.in. długo wyczekiwane sneakersy!

ŁATWA I SKUTECZNA SEGREGACJA ODPADÓW – LIDL POLSKA WPROWADZA NOWE OZNACZENIA NA PRODUKTACH MAREK WŁA
Czasem segregowanie odpadów może sprawić nam trudność, szczególnie, gdy nie wiemy, do którego pojemnika wrzucić opakowanie po produkcie. Dzielenie na papier, metal i plastik wcale nie musi być skomplikowane!

Szczoteczka soniczna Garett Beauty Clean Pro. Podwójna skuteczność dzięki dwóm nasadkom
Pandemia nauczyła nas samodzielnego dbania o urodę. Jednym z produktów, który zdobył serca kobiet jest szczoteczka soniczna, a wśród nich najnowsza propozycja od firmy Garett Electronics - Garett Beauty Clean Pro z dwiema wymiennymi końcówkami.

Jak zrobić trwały makijaż Bold Eye na wieczorne wyjście? Z pomocą przychodzą kosmetyki NOTE
Wakacje to wspaniały czas na towarzyskie spotkania, a małe czy wielkie wyjście zawsze wymagają odpowiedniej oprawy.
Orzeźwiające chłodniki z Appetitą
Lato bywa niezwykle gorące, a przez to i męczące. Aby skutecznie i smacznie poradzić sobie ze skwarem i spiekotą, warto sięgnąć po niosące orzeźwienie chłodniki.

CIAO SICILIA! TYDZIEŃ SYCYLIJSKI W LIDLU
Właśnie dziś, 5 lipca w sklepach Lidl Polska pojawił się zupełnie nowy tydzień tematyczny! Marka postawiła na smaki prosto z Sycylii. Ta słoneczna, włoska wyspa słynie z niezwykłych przysmaków, które przypadną do gustu nie tylko fanom Italii.

Trenuj jak mistrz dzięki nowej ofercie golfowej Lidl Polska
Golf staje się coraz bardziej popularny – rosnący entuzjazm dla tego sportu zainspirował Lidl Polska do współpracy z golfistką, Sariną Schmidt. Już od poniedziałku, 5 lipca w ofercie Lidl-sklep.pl znajdziemy wysokiej jakości produkty golfowe, które wraz z Crivit, marką Li-dla, promuje golfistka.

Pyszne, orzeźwiające kawy na zimno od Costa Coffee
Wraz z pojawieniem się długo wyczekiwanego lata, portfolio kawiarni Costa Coffee zostało poszerzone o trzy pyszne i orzeźwiające propozycje.
Bądź eko – poznaj zasady zero waste i weź udział w warsztatach
Wszystkich, którym bliski jest ekologiczny styl życia i chcieliby na co dzień stosować zasady zero waste, Centrum Handlowe Auchan Bydgoszcz zaprasza do udziału w spotkaniu pt. „Zielone zapędy”.

Słodkie chwile lata – Smoothies w Costa Coffee
Podczas lata orzeźwienie najchętniej czerpiemy z darów natury – słodkich i soczystych owoców. W Costa Coffee zostały one przemienione w trio pysznych, koktajlowych kompozycji
Havas Media dla marki Astratex
Agencja Havas Media wygrała przetarg na obsługę mediową w zakresie kampanii TV marki odzieżowej Astratex. W lipcu startuje pierwsza kampania realizowana przez Havas Media.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Nowy uśmiech, nowe życie – jak metamorfoza uśmiechu wpływa na pewność siebie i sukces zawodowy
Zmiana wyglądu zębów to nie tylko poprawa estetyki, ale także kluczowy element wpływający na nasze samopoczucie, poczucie własnej wartości i pewność siebie. Badania pokazują, że estetyka uśmiechu ma istotny wpływ na nasze życie zawodowe i osobiste.
CO SPAKOWAĆ DO KOSMETYCZKI NA MAJÓWKĘ?
Majówka zbliża się wielkimi krokami, a z nią polowanie na słońce i czas na kosmetyczny reset. W tym sezonie stawiamy na lekkość i świadomą pielęgnację.
Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men
Zastanawiasz się czy w marce Stapiz znajdziesz również kosmetyki dedykowane mężczyznom? Oczywiście! To nowości marki, które opracowane zostały do codziennej pielęgnacji włosów i brody.
Nowy uśmiech, to nowa jakość życia
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – każdy to słyszał. W dobie social mediów, wystąpień publicznych i powszechnego oceniania na podstawie zdjęć profilowych, aspekt wizualny zyskał jeszcze większe znaczenie.
Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha z linią Ayurveda
Zmysłowa podróż inspirowana Indiami – Odkryj harmonię ciała i ducha, zanurz się w przyjemności ajurwedyjskiej pielęgnacji
Pielęgnacja domowa z kosmetykami Peel Mission jako uzupełnienie terapii gabinetowej
W świecie pielęgnacji skóry, idealny efekt to wynik współpracy pomiędzy tym, co oferuje gabinet kosmetyczny, a Twoimi codziennymi rytuałami w domu. Kosmetyki Peel Mission przenoszą pielęgnację domową na zupełnie nowy poziom, uzupełniając efekty profesjonalnych terapii.
BLITZbee rekrutuje Chief Adventure Officera
Marka funkcjonalnych napojów BLITZbee ogłasza rekrutację na stanowisko Chief Adventure Officer (CAO) – nową rolę ambasadora marki, która łączy podróże, rozwój osobisty i aktywny styl życia.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowy uśmiech, nowe życie – jak metamorfoza uśmiechu wpływa na pewność siebie i sukces zawodowy
Zmiana wyglądu zębów to nie tylko poprawa estetyki, ale także kluczowy element wpływający na nasze samopoczucie, poczucie własnej wartości i pewność siebie. Badania pokazują, że estetyka uśmiechu ma istotny wpływ na nasze życie zawodowe i osobiste.
Poznaj nowości Stapiz - linia Barbet Men
Zastanawiasz się czy w marce Stapiz znajdziesz również kosmetyki dedykowane mężczyznom? Oczywiście! To nowości marki, które opracowane zostały do codziennej pielęgnacji włosów i brody.