Walentynki w Douglas #loveisthegreatestgift
    
        
    
                
        
        2019-01-31
        
        Perfumerie Douglas rozpoczęły nietypową akcją walentynkową pod hasłem „Love is the greatest gift”, której bohaterami jest para influencerów – Fitlovers. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
        
W ramach współpracy powstało video składające hołd miłości, wspierane storytellingową aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz Fitlovers (Instagram i Facebook) podzieloną na fazy tease and reveal. Influencerzy Fitlovers są ponadto twarzami kampanii w mediach online, która promuje specjalną, walentynkową ofertę – 2 zapachy w cenie 199 zł. 
 
Kampania rozpoczęła się 28 stycznia i potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna do końca miesiąca. Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, należąca do grupy Havas jednostka, wyspecjalizowana w komunikacji social media. Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Warsaw Production i Brasil.
 
Więcej informacji oraz video: https://www.douglas.pl/PREZENTY-NA-WALENTYNKI/index_plc1800.html  
        
                    
                
                    
                
                
         
	| 
		Nadesłał:
            PR Communication
 |  | 
     
        
    
Wasze komentarze (0):